Alimentatia Mamei Care Alapteaza

Alimentatia mamei care alapteaza: 6 sfaturi utile …

07/10/2019 · Consuma alimente bogate in fier, proteine si calciu (linte, cereale integrale, mazare, legume cu frunze verzi, smochine uscate, citrice, oua, lactate, soia, leguminoase, nuci, seminte, tofu). Vorbeste cu un nutritionist despre suplimentele cu vitamina B12, care se regaseste in mod exclusiv in produsele de origine animala, dar este esentiala pentru creierul bebelusului.

www.andreearaicu.ro/sanatate/alimentatia-mamei-care-alapteaza-6-sfaturi-utile

 

Alimentatia mamei care alapteaza – Clubul Bebelusilor

26/07/2012 · alimente bogate in proteine (carne, lactate, ou), calciu si fier; uleiuri vegetale de calitate; carbohidrati ( fructe si legume, cereale); in timpul alaptarii se recomanda mamelor sa suplimenteze portiile de alimente ce contin calciu si fier; de asemenea vitamina A si vitaminele din grupul B sunt esentiale in alaptare.

clubulbebelusilor.ro/alimentatia-mamei-care-alapteaza/

 

Alimentatia mamei care alapteaza | Mama Lui Vladimir

24/08/2020 · Renunta la gustarile care nu inseamna decat calorii goale (de exemplu, in loc de o punga de chips-uri alege un mar). Asigura-te ca din alimentatia in alaptare nu iti lipsesc: Vitamina A, proteinele, Vitamina B9/acidul folic, fierul, Vitamina C, zincul, calciul, Vitamina D, Omega-3.

mamaluivladimir.ro/alimentatia-mamei-care-alapteaza/

 

Alimentatia mamei care alapteaza | Mihaela Drilea

20/08/2014 · Mamele care alapteaza pot manca ce anume vor ele, deoarece copiii sunt unici si fiecare poate fi sensibil la alt aliment. Recomandari nutritionale generale: dieta echilibrata si sanatoasa pe baza piramidei nutritionale, dar respectand masurile de igiena pt evita infectiile cu listeria si salmonella.

mihaeladrilea.alomama.info.ro/alimentatia-mamei-care-alapteaza/

 

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.